مهران مرادي ۷ آذرماه با اشاره به اينکه دوشنبههاي هر هفته معاونتهاي مختلف استانداري چهارمحال و بختياري پذيراي مراجعات مردمي هستند، اظهار کرد: پاسخگو بودن به سوالات و درخواستهاي مردمي يکي از تاکيدات استاندار است، پاسخگو بودن به سوالات و درخواستهاي مردمي يکي از ملاکهاي ارزيابي مديران نيز محسوب ميشود.
مديرکل حوزه استاندار و روابطعمومي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در راستاي نظارت بر روند پاسخگويي به مراجعات مردمي به معاونتها و بخشهاي مختلف استانداري، غلامعلي حيدري- استاندار بهصورت سرزده در معاونتهاي مختلف استانداري حضور پيدا کرد.
وي بيان کرد: استاندار در بازديد از بخشهاي مختلف استانداري چهارمحال و بختياري به درخواستهاي مردمي و مراجعات نيز پاسخ دادند و همچنين دستورات لازم را براي حل مشکل مراجعهکنندگان صادر کردند.
مرادي گفت: در مجموع امروز استاندار چهارمحال و بختياري با بالغ بر ۲۰ نفر از مراجعهکنندگان به معاونتهاي مختلف استانداري بهصورت چهره به چهره ديدار کرد.