فرشاد طهماسبي افزود: ۶۸ نفر از مديران کل دستگاههاي اجرايي استان به همراه کارشناسان و معاونان در روز جمعه با برپايي ميز خدمت در مصلاي امام خميني (ره) شهرکرد پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم استان شدند.
وي اظهار داشت: بيشتر درخواستهاي ارائه شده به مديران در حوزه اشتغال، تسهيلات ازدواج، تسهيلات فرزندآوري، وديعه مسکن، درخواست مساعدت و شکايت از دستگاههاي اجرايي است.
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه برپايي ميز خدمت هر هفته درمصليهاي نماز جمعه باعث افزايش رضايت مردم شده است، گفت : برپايي اين ميز خدمت با حضور مديران استاني براي رفع مشکلات مردم به صورت چهرهبهچهره، مستقيم و بيواسطه برگزار ميشود تا مطالبات و درخواستهاي مردم پيگيري و رفع شدند.
طهماسبي تصريح کرد: ارتباط مستقيم با مردم از مهمترين رويکردهاي دولت سيزدهم در سطح ملي، استاني و شهرستاني است و در همين راستا ميز خدمت دستگاههاي اجرايي چهارمحال و بختياري در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار ميشود.
وي يادآور شد: سفرهاي استاني رييسجمهور و اعضاي هيات دولت به استانهاي مختلف، ديدارهاي مردمي و بررسي ميداني مشکلات مردم از مصاديق بارز مردمي بودن دولت سيزدهم بهشمار ميرود و اين موضوع در تمامي بخشهاي دولت از مديران ارشد تا مديران مياني و کارشناسان وجود دارد.
طهماسبي اظهار داشت: همچنين حضور مديران در سامانه ارتباطي مردم و دولت (سامد) از ديگر راههاي برقراري ارتباط نزديک بين مردم و مسوولان چهارمحال و بختياري است که بهطور مستمر انجام ميشود.