اقبال عباسي شامگاه يکشنبه در شوراي راهبري مديريت چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: نتايج ارزيابي عملکرد دستگاههاي اجرايي و مشخص شدن ميزان رضايتمندي عمومي از خدمات دستگاههاي اجرايي ميتواند در رفع کاستيها و ارتقاي نقاط قوت موثر باشد.
وي افزود: يکي از مهمترين علتهاي نارضايتي عمومي از عملکرد دستگاههاي اجرايي نداشتن آگاهي ارباب رجوع از وظايف و اختيارات مسئولان دولتي است.
عباسي تصريح کرد: افزايش آگاهي عمومي از وظايف مسئولان دستگاههاي اجرايي باعث افزايش اطلاع از قانون و جلوگيري از تضييع حقوق مردم ميشود.
وي يادآور شد: مسئولان سازمان مديريت و برنامهريزي چهارمحال و بختياري نتايج ارزيابي عملکرد دستگاههايي اجرايي استان را در شوراي اداراي تشريح کنند.
عباسي با اشاره به اعتراض برخي مسئولان دستگاههاي اجرايي چهارمحال و بختياري به شيوه ارزيابي اظهار داشت: اين موضوع بجز نحوه ارائه خدمات با ميزان تکريم ارباب رجوع هم ارتباط مستقيم دارد.